Skip to main content Skip to footer
Menu
Info
  • Parfemi
    • Źenski parfemi
    • Muški parfemi
    • Uniseks parfemi
    • Putni parfemi
    • Dodatci
    • Akcije valjane
    • Vijesti
  • Popis parfema
  • Vzorky
  • Akademija mirisa
  • Losion poslije brijanja
  • Parfemi za rublje
  • Poklon kartice
Savjetnik za mirise
+421 918 608 642‬
[email protected]
  • Kontakt
  • Često postavljana pitanja
  • Bodovi vjernosti
  • Dostava i plaćanje
  • Veleprodaja
  • Blog
Savjetnik za mirise
+421 918 608 642‬
[email protected]
Imate li pitanja? Rado ćemo vam pomoći
+421 918 608 642‬(Pon - Pet: 9:00 - 16:00)
  • Blog
  • Često postavljana pitanja
  • Bodovi vjernosti
  • Dostava i plaćanje
  • Veleprodaja
  • Kontakt
  • SK
    • CZ
    • HU
MENU
Moj račun
  • Parfemi
    Ženski parfemi
    IDITE NA KATEGORIJU
    Muški parfemi
    IDITE NA KATEGORIJU
    Unisex parfemi
    IDITE NA KATEGORIJU
    Putni parfemi
    IDITE NA KATEGORIJU
    Dodaci za parfeme
    IDITE NA KATEGORIJU
    Parfemi za rublje
    IDITE NA KATEGORIJU
    Novi
    Poslije brijanja za muškarce
    IDITE NA KATEGORIJU
    Vijesti u izborniku
    IDITE NA KATEGORIJU
    Uzorci parfema
    IDITE NA KATEGORIJU
    Trebate li savjet o odabiru mirisa?
    KONTAKTIRAJTE SAVJETNIKA ZA MIRISE
  • Popis parfema
  • Uzorci
  • Akademija mirisa
  • Parfemi za rublje
  • Radnje
  • Pokloni
  • Savjetnik za mirise
    Besplatan prijevoz pri kupnji iznad 38 €
    Online savjetnik prilikom kupnje
    Akcijske cijene parfemi
    Robu šaljemo unutar 24 sata

    Parfens.hr > Blog > O parfemima > Kako je nastao brend Gucci?

    gucci bloom
    10. siječnja 2019

    Kako je nastao brend Gucci?

    Danas je talijanski brend odjeće Gucci jedan od najluksuznijih i najtraženijih brendova na svijetu. Ostavila je traga u modi i danas igra veliku ulogu u industriji parfema. Naravno, kod nas možete pronaći i parfeme inspirirane brendom Gucci te smo vam zato odlučili reći nešto više o njemu. Tko stoji iza njega i koji je njegov najbolji ženski parfem?

     

    Kako je nastao brend Gucci?

    Jeste li se ikada zapitali zašto brend Gucci u svom logou ima dva slova G koja se preklapaju? Upravo zbog imena osnivača brenda – Gucci Gucci. Guccio je bio talijanski biznismen i modni dizajner koji je otvorio svoju prvu trgovinu 1921. godine. Zvala se Moda Guccijeva kuća a nalazio se u Firenci.

     

    Tko je bio Guccio Gucci?

    Guccio Gucci je rođen 1881. u Firenci. Otac mu je bio proizvođač kožne galanterije, pa se može činiti da je mladom Gucciu taj zanat u krvi. Međutim, bilo je suprotno. Nije želio krenuti očevim stopama te je stoga odlučio proputovati svijet i iz rodne Firence otići u Pariz i London. U velikim gradovima radio je kao konobar, portir ili perač posuđa, pomno prateći modu velegrađana.

    Eleganciju slavnih i bogatih ljudi posebno je promatrao radeći u poznatom hotelu Savoy. Uglavnom je bio inspiriran raznim vrstama prtljage i dizajnom kofera, pa je zato nakon povratka kući počeo izrađivati putne torbe i dodatke. Njegovi su proizvodi bili tako visoke kvalitete i potražnje da je Gucci na kraju odlučio proširiti svoje poslovanje na glavni grad Rim.

    Gucci je imao i bogat obiteljski život. On i njegova supruga Aida imali su 6 sinova, od kojih su 4 nastavili očevim stopama i nakon njegove smrti 1953. godine preuzeli obiteljski posao. Iste godine uspjeli su otvoriti trgovinu u inozemstvu – upravo na Manhattanu i tako postati poznati cijelom svijetu.

     

    Legendarni Gucci komadi

    Vjerojatno najslikovitiji komadi iz Guccijeve radionice su tzv mokasinke cipele s tipičnim pozlaćenim zubom. Prvi put su se pojavili 1932. godine, a originali se i danas čuvaju u njujorškom Muzeju moderne umjetnosti. Slično je poznata i torbica s bambusovom ručkom iz 1947. Oba dodatka i danas su vrlo popularna i smatraju se vječnim klasicima.

    gucci bloom
                            Princeza Diana u Rimu, 1991; izvor foto: georgettemagazine.com

     

    Gucci ženski parfem Bloom

    Brand Gucci trenutno proizvodi mnoge parfeme. Ipak, prema mnogim modnim blogovima, najpopularniji ženski parfem je Gucci parfem Bloom. Često se kaže da zahvaljujući ovom parfemu žena procvjeta i dobije vitalnost. Kad ga pomirišeš, preneseš se u vrt pun cvijeća u kojem je žena najljepši cvijet.

    Cvjetni Gucci parfem Bloom je nježan i romantičan, zahvaljujući čemu je već osvojio milijune ženskih i muških srca. A budući da je uistinu izuzetan, ne može nedostajati ni među našim parfemima. Od imitacija Gucci parfema smo pripremili za vas Bloom u klasičnoj bočici od 50 ml, ali i u obliku putnog parfema. Zahvaljujući njemu, moći ćete se barem nakratko povezati s umjetnošću brenda koji je već prije nekoliko desetljeća oduševio zvijezde poput Grace Kelly ili Jackie Kennedy.

    Najčitaniji članci
    orientalne parfemy
    26. listopada 2021
    O parfemima
    2 minuta
    Toplo i privlačno: Popis najboljih orijentalnih parfema za žene
    Pročitaj članak
    17. travnja 2018
    O parfemima
    1 minuta
    Klasifikacija mirisa – po čemu se razlikuje pravi parfem?
    Pročitaj članak
    vanilkove parfumy
    Vanilkové parfumy pre ženy
    25. veljače 2021
    O parfemima
    2 minuta
    Parfemi od vanilije za žene
    Pročitaj članak
    19. listopada 2020
    O parfemima
    1 minuta
    Imitacije parfema Tom Ford : isprobajte genijalnost Parfen mirisa za djelić originalne cijene
    Pročitaj članak
    muški ljetni parfem
    24. lipnja 2025
    Savjeti za ljetne parfeme, O parfemima
    2 minuta
    Najbolji muški parfemi za ljetne avanture – od vrućih dana uz more do sportskih izazova
    Pročitaj članak
    Omiljene kategorije
    O parfemima
    Sastojci u parfemima
    Savjet za dar
    Savjeti za ljetne parfeme
    Uncategorized
    Trebate li savjet o odabiru mirisa?
    SAVJETNIK ZA MIRISE

    NAJNOVIJE ČLANCI

    parfemi s mirisom čokolade
    parfemi s mirisom čokolade
    6. studenoga 2025
    Sastojci u parfemima
    2 minuta
    Iskušenje u svakom dahu: Otkrijte delikatne parfeme s mirisom čokolade koji će postati vaša tajna čarolija zavođenja
    Pročitaj članak
    luksuzan miris
    luksuzan miris
    23. listopada 2025
    O parfemima
    2 minuta
    Želite kupiti luksuzni parfem, ali ne možete izdvojiti stotine eura? Pokazat ćemo vam jeftine markirane parfeme Parfen koji mirišu gotovo identično kao originali.
    Pročitaj članak
    jesenski parfemi
    jesenski parfemi
    9. listopada 2025
    O parfemima
    2 minuta
    Ovi slatkasto-orijentalni mirisi ugrijat će vas i tijekom tmurnih dana. Odabrali smo 5 najboljih toplih parfema za jesenske večeri
    Pročitaj članak
    parfemi uz kavu
    parfemi uz kavu
    24. rujna 2025
    Sastojci u parfemima
    2 minuta
    Dan bez kave nije pravi dan? Otkrijte gurmanske parfeme s mirisom kave u koje ćete se zaljubiti na prvi udah.
    Pročitaj članak
    Visokokvalitetna imitacija parfema
    Visokokvalitetna imitacija parfema
    9. rujna 2025
    O parfemima
    2 minuta
    Savršen, dugotrajan i cjenovno pristupačan miris: Kako prepoznati kvalitetnu imitaciju parfema?
    Pročitaj članak
    ljetni voćni parfem
    ljetni voćni parfem
    20. kolovoza 2025
    Savjeti za ljetne parfeme
    2 minuta
    Osjetite atmosferu ljeta još malo duže: Predstavljamo 7 ljetnih parfema koji će produžiti vaš odmorni ugođaj
    Pročitaj članak
    Hollého 12, 949 01 Nitra
    +421 918 608 642‬
    [email protected]
    Prati nas:
    KATEGORIJE PROIZVODA:
    • Źenski parfemi
    • Muški parfemi
    • Uniseks parfemi
    • Putni parfemi
    • Losion poslije brijanja
    DUCAN:
    • Opći uvjeti poslovanja
    • Politika povrata
    • Podaci o dostavi i plaćanju
    • Kontakt
    • Često postavljana pitanja
    • Politika kolačića (EU)
    © 2025 - Sva prava pridržana.

    Izradila digitalna agencija Ametica.

    Upravljanje pristankom na kolačiće

    Kako bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije kao što su kolačići za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nam obradu podataka kao što su ponašanje pregledavanja ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici. Neslaganje ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.

    Funkcionalan Always active
    Tehničko pohranjivanje ili pristup je prijeko potreban za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju je sudionik ili korisnik izričito zatražio ili isključivo za potrebe provedbe prijenosa komunikacije preko elektroničke komunikacijske mreže.
    Predvoľby
    Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
    Statistika
    Tehnički repozitorij ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe. Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
    Marketing
    Tehnička pohrana ili pristup nužni su za izradu korisničkih profila za slanje oglasa ili praćenje korisnika na web-mjestu ili preko web-mjesta u slične marketinške svrhe.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Prikaži postavke
    {title} {title} {title}