Jeste li energična i samouvjerena žena? Onda svakako trebate isprobati parfem Euphoria koji je već više od desetljeća popularan među ženama. Vole ga mlade djevojke, zrele žene, a što je najvažnije, i muškarci miriše vrlo zavodljivo. No, znate li koje su arome pomiješane u njemu i tko zapravo stoji iza poznatog brenda Calvin Klein?
Ženski zavodljivi parfem s prizvukom euforije
Koncept parfema Euphoria vrlo je poetičan. Pokušava u dušu žene unijeti euforiju i radost koju bi svaka žena trebala doživjeti, pa makar i iz običnog dana. Zato njegovi tonovi vjerno kopiraju tipičan ženski dan. Prvo su svježe, zatim meke i na kraju privlačne. Upravo takva je žena danju – energična ujutro, nježna danju i privlačna noću.
U parfemu Calvin Klein prvo ćete osjetiti svježe note egzotičnog nara. Odmah će vas osvojiti arome lotosa i crne orhideje, koje se na kraju pretaču u bazu mirisa. Sastavljen je od ambera, mahagonija, mošusa i ljubičice. Glavne tonove cijele kompozicije čini crna orhideja koja svojom finoćom i strašću obilježava možda svaku ženu.
Euphoria najbolji ženski luksuzni parfem 2005
Budući da je Euphoria na tržištu već dosta dugo, točnije od 2005. godine, poznaje je gotovo cijeli svijet. No, malo tko zna da je miris osvojio i nagradu za najbolji luksuzni parfem 2005 godine. Osvojio je srca mnogih ponajviše zahvaljujući svojim intenzivnim i toplim aromama koje su idealne za nadolazeće zimske mjesece. Njegove raskošne arome prikladne su za svakodnevne i posebne prilike.
Tko je Calvin Klein?
Poznati brend Calvin Klein stoji iza parfema Euphoria . Malo tko će se iznenaditi da je ime Calvin Klein ujedno i ime njegovog osnivača. Zajedno sa svojim prijateljem Barryjem Schwartzom, Calvin je brend osnovao još 1968. godine. U početku je kreirao samo muška odijela, a kasnije se prebacio i na žensku odjeću.
Karijera Calvina Kleina napredovala je velikom brzinom. Nakon samo 2 godine djelovanja na sceni pojavio se na naslovnici magazina Vogue , zahvaljujući čemu je izgradio snažno ime u modnoj industriji. Stil je postavio posebno u 70-ima i 80-ima, kada se specijalizirao za odjeću od trapera. Nešto kasnije probio se i u parfumeriji . Njegove prve parfeme Obsession i Eternity danas smatramo bezvremenskim legendama.
CCalvin Klein ove godine puni 76 godina. Međutim, on više ne figurira u tvrtki. Brend CK kupio je holding PPV u čijem je vlasništvu, primjerice, i brend Tommy Hilfiger . Ipak, vjerujemo da će brend nastaviti zadržati svoje tipične linije.
Što razlikuje brend Calvin Klein?
Kad god pomislimo na Calvina Kleina, u glavi nam se pojave dvije slike: jedna je mlada Kate Moss , potonji sportski David Beckham u donjem rublju . Upravo su njih dvoje postali nositelji čistih linija i jednostavnog stila koji su tipični za brend i sam Calvin Klein. Ove osobine se posebno mogu vidjeti u donjem rublju brenda CK, koji je danas ikona popularne kulture. Slična je situacija i s Euforijom . Jedan je od najpopularnijih ženskih parfema na svijetu i naravno ne može nedostajati u našoj ponudi. Hoćete li probati?