Skip to main content Skip to footer
Menu
Info
  • Parfemi
    • Źenski parfemi
    • Muški parfemi
    • Uniseks parfemi
    • Putni parfemi
    • Dodatci
    • Akcije valjane
    • Vijesti
  • Popis parfema
  • Vzorky
  • Akademija mirisa
  • Losion poslije brijanja
  • Parfemi za rublje
  • Poklon kartice
Savjetnik za mirise
+421 918 608 642‬
[email protected]
  • Kontakt
  • Često postavljana pitanja
  • Bodovi vjernosti
  • Recenzije
  • Dostava i plaćanje
  • Veleprodaja
  • Blog
Savjetnik za mirise
+421 918 608 642‬
[email protected]
Limitirana akcija: uz narudžbu dobivaš poklon od Svetog Nikole
PRIKAŽI AKCIJU
Imate li pitanja? Rado ćemo vam pomoći
+421 918 608 642‬(Pon - Pet: 9:00 - 16:00)
  • Blog
  • Često postavljana pitanja
  • Bodovi vjernosti
  • Dostava i plaćanje
  • Veleprodaja
  • Kontakt
  • SK
    • CZ
    • HU
MENU
Moj račun
  • Parfemi
    Ženski parfemi
    IDITE NA KATEGORIJU
    Muški parfemi
    IDITE NA KATEGORIJU
    Unisex parfemi
    IDITE NA KATEGORIJU
    Putni parfemi
    IDITE NA KATEGORIJU
    Dodaci za parfeme
    IDITE NA KATEGORIJU
    Parfemi za rublje
    IDITE NA KATEGORIJU
    Novi
    Poslije brijanja za muškarce
    IDITE NA KATEGORIJU
    Vijesti u izborniku
    IDITE NA KATEGORIJU
    Uzorci parfema
    IDITE NA KATEGORIJU
    Trebate li savjet o odabiru mirisa?
    KONTAKTIRAJTE SAVJETNIKA ZA MIRISE
  • Popis parfema
  • Uzorci
  • Akademija mirisa
  • Parfemi za rublje
  • Radnje
  • Pokloni
  • Savjetnik za mirise
    Besplatan prijevoz pri kupnji iznad 38 €
    Online savjetnik prilikom kupnje
    Akcijske cijene parfemi
    Robu šaljemo unutar 24 sata

    Parfens.hr > Blog > O parfemima > Klasifikacija mirisa – po čemu se razlikuje pravi parfem?

    17. travnja 2018

    Klasifikacija mirisa – po čemu se razlikuje pravi parfem?

    U industriji parfema susrećemo različite nazive za mirise – parfem, toaletna voda, kolonjska voda itd. Svaki od ovih naziva predstavlja drugu kategoriju mirisa. Te kategorije razlikujemo na temelju količine aromatičnih tvari korištenih u mirisu. Kako kvaliteta mirisa ovisi o toj količini?

    Njegov intenzitet i trajanje ovise o postotku aromatičnih tvari u sastavu mirisa. Njihova koncentracija u pojedinim mirisima može biti od 1 do 40%. Sukladno tome razlikujemo osnovne kategorije mirisa: parfem, parfemska voda, toaletna voda, kolonjska voda i vodica poslije brijanja.

     

    Parfem

    Parfem sadrži najveću koncentraciju aromatičnih tvari, i to 15-30%. Zbog toga ima najveći intenzitet, a ujedno i najdulje traje na koži – čak do 12 sati. Najkvalitetniji parfemi na svijetu ponekad dosežu vrijednosti i do 40% aromatičnih tvari.

    Iako se čini malo, koncentracija veća od 40% više ne bi mirisala ugodno i prije bi smetala nositelju parfema nego mu godila. U kategoriju parfema spadaju i naši Parfemi.

     

    Parfimisana voda – Eau de parfum (EDP)

    Nakon parfema, najkvalitetnija je parfemska vodica. Na međunarodnoj razini označavamo ga skraćenicom EDP – Eau de parfum. Sadrži 8-15% aromatičnih esencija. Zbog toga je nešto manje koncentriran od pravog parfema , ali također traje dugih 8 sati na koži.  

     

    Toaletna voda – Eau de toilette (EDT)

    Toaletna voda , međunarodno poznata kao Eau de toilette (ETD), doseže koncentraciju od 4-8% . Budući da se na koži zadržava u prosjeku 4 sata, potrebno ga je koristiti nekoliko puta dnevno. Međutim, neki ljudi vole ove manje intenzivne mirise i preferiraju ih od parfema za svakodnevno nošenje.

     

    Kolonjska voda – Eau de cologne (EDC)

    sadrži 3-5% mirisnih sastojaka . Namijenjena je muškarcima. Od svih vrsta mirisa najmanje je koncentriran, a kako ne sadrži mirisnu bazu, nakon nekog vremena potpuno nestane. U njemu se najčešće miješaju esencije s alkoholom.

     

    Losion nakon brijania

    Losion poslije brijanja sadrži samo 3% aromatičnih komponenti . Ima dodan alkohol i glavna mu je namjena njega kože nakon brijanja. Dakle, ne mora intenzivno mirisati, niti mora biti dugotrajan. Balzam poslije brijanja namijenjen je muškarcima s osjetljivom kožom , gušće je konzistencije i obično ne sadrži alkohol. Udio esencija u balzamu poslije brijanja, slično vodi poslije brijanja, ne prelazi 3%.

     

    O čemu još ovisi intenzitet mirisa?

    Koliko dugo će miris trajati na koži također ovisi o prirodi mirisa. Neke vrste mirisa traju manje od drugih unatoč istoj koncentraciji. Na primjer, začinski mirisi prirodno traju dulje od mirisa citrusa. Naravno, najveću zaslugu za to ima upravo navedena koncentracija aromatskih tvari.

    Dakle, kad sljedeći put budete birali parfem, pažljivo čitajte sastojke kako ne biste kupili toaletnu vodu misleći da je to npr. parfem. Ako želite imati tu sigurnost kod nas, pročitajte više o našoj tvrtki ili pogledajte našu ponudu mirisa i odaberite onaj koji vam najviše odgovara.

    Najčitaniji članci
    skladovanie parfemu v lete
    19. svibnja 2022
    O parfemima
    2 minuta
    Kako pravilno čuvati parfem ljeti da se ne pokvari?
    Pročitaj članak
    damske parfumy versace
    11. kolovoza 2021
    O parfemima
    2 minuta
    Versace ženske parfeme? Pogledajte kratki pregled
    Pročitaj članak
    13. travnja 2020
    O parfemima
    2 minuta
    Predstavljamo novi proizvod: Kako miriše sjajna imitacija Nina parfema Nine Ricci?
    Pročitaj članak
    20. travnja 2022
    Sastojci u parfemima
    2 minuta
    Pronađite parfem po sastavu: Mirisi s mošusom
    Pročitaj članak
    20. veljače 2019
    O parfemima
    1 minuta
    Upoznajte La Vie Est Belle by Lancome, miris koji slavi život
    Pročitaj članak
    Omiljene kategorije
    O parfemima
    Sastojci u parfemima
    Savjet za dar
    Savjeti za ljetne parfeme
    Uncategorized
    Trebate li savjet o odabiru mirisa?
    SAVJETNIK ZA MIRISE

    NAJNOVIJE ČLANCI

    Božićni poklon parfem
    Božićni poklon parfem
    4. prosinca 2025
    Savjet za dar
    3 minuta
    Mirisni božićni pokloni od Parfena za 2025: Savjeti za prekrasne mirise i setove s kojima ćete oduševiti
    Pročitaj članak
    parfemi za pranje rublja
    parfemi za pranje rublja
    20. studenoga 2025
    Uncategorized
    2 minuta
    Mirisna ulja za pranje u Parfenu: Donosimo vam modernu alternativu omekšivaču koja će vašu odjeću mirisati još dugo nakon pranja.
    Pročitaj članak
    parfemi s mirisom čokolade
    parfemi s mirisom čokolade
    6. studenoga 2025
    Sastojci u parfemima
    2 minuta
    Iskušenje u svakom dahu: Otkrijte delikatne parfeme s mirisom čokolade koji će postati vaša tajna čarolija zavođenja
    Pročitaj članak
    luksuzan miris
    luksuzan miris
    23. listopada 2025
    O parfemima
    2 minuta
    Želite kupiti luksuzni parfem, ali ne možete izdvojiti stotine eura? Pokazat ćemo vam jeftine markirane parfeme Parfen koji mirišu gotovo identično kao originali.
    Pročitaj članak
    jesenski parfemi
    jesenski parfemi
    9. listopada 2025
    O parfemima
    2 minuta
    Ovi slatkasto-orijentalni mirisi ugrijat će vas i tijekom tmurnih dana. Odabrali smo 5 najboljih toplih parfema za jesenske večeri
    Pročitaj članak
    parfemi uz kavu
    parfemi uz kavu
    24. rujna 2025
    Sastojci u parfemima
    2 minuta
    Dan bez kave nije pravi dan? Otkrijte gurmanske parfeme s mirisom kave u koje ćete se zaljubiti na prvi udah.
    Pročitaj članak
    Hollého 12, 949 01 Nitra
    +421 918 608 642‬
    [email protected]
    Prati nas:
    KATEGORIJE PROIZVODA:
    • Źenski parfemi
    • Muški parfemi
    • Uniseks parfemi
    • Putni parfemi
    • Losion poslije brijanja
    DUCAN:
    • Opći uvjeti poslovanja
    • Politika povrata
    • Podaci o dostavi i plaćanju
    • Recenzije
    • Kontakt
    • Često postavljana pitanja
    • Politika kolačića (EU)
    © 2025 - Sva prava pridržana.

    Izradila digitalna agencija Ametica.

    Upravljanje pristankom na kolačiće

    Kako bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije kao što su kolačići za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nam obradu podataka kao što su ponašanje pregledavanja ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici. Neslaganje ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.

    Funkcionalan Always active
    Tehničko pohranjivanje ili pristup je prijeko potreban za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju je sudionik ili korisnik izričito zatražio ili isključivo za potrebe provedbe prijenosa komunikacije preko elektroničke komunikacijske mreže.
    Predvoľby
    Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
    Statistika
    Tehnički repozitorij ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe. Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
    Marketing
    Tehnička pohrana ili pristup nužni su za izradu korisničkih profila za slanje oglasa ili praćenje korisnika na web-mjestu ili preko web-mjesta u slične marketinške svrhe.
    Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
    Prikaži postavke
    {title} {title} {title}